MTA-DE-PARTNERS Journal publications in Hungarian

Fényes, H., & Csák, Zs. (2024). Az apák és anyák önkéntessége az iskolában.

Fényes, H., Markos, V., Kocsis, Zs., & Fazekas, E. (2024). A szülők iskolai önkéntes munkája a pedagógusok interpretációjában Magyarország egy hátrányos helyzetű régiójában

  • METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 13(1) 28-48.

Kocsis Zs., Rusznák A. (2024). Önkéntes Szemle

Papp, H. (2022). Segítség a pályaválasztás küszöbén: Mentorok az iskolában.

  • Y.Z. folyóirat, 2(1), 40–45.

Papp, H., Alter, E., Godó, K., & Ceglédi, T. (2023). A mentor mint iránytű. A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra.

  • Pedagógusképzés, 21(49), 59-79. DOI: 10.372005/TEL-hun.20203.3.03 

Bodnár, D., Jancsák, Cs., Kiss, D., Papp, H., & Ceglédi, T. (2023). „Olyan kutató vagyok, aki a történetekből szeret tanulni” Interjú Kozma Tamással.

  • Kultúra és közösség, 14(5), 83-92. DOI 10.35402/kek.2023.4.18 

Godó, K., Ceglédi, T., Godó, I., Alter, E., Papp, H., Horváth, A., & Tóth, E. (2023). Mentorálás a pandémia idején. 2 év tanulságai.

Bacskai, K., Dan, B. A., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E., Ridzig, G., Kiss, D. M., & Pusztai, G. (2023). Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.

Csák, Zs. (2024). Az iskoláskorú gyermekes apák otthoni szerepvállalása: Az apák otthoni részvételének dimenziói, formái.

Biró, B., & Ceglédi, T. (2023). A mesélőszék mint kidolgozott nyelvi kódot fejlesztő eszköz a Step by Step alternatív oktatásban.

​​​​Csák Z. (2023). Az apák otthoni iskolai bevonódásának típusai egy interjús kutatás tükrében.

Csák, Z., & Fényes, H. (2023). Az apák iskolával kapcsolatos bevonódása és az ezt befolyásoló tényezők egy interjús kutatás tükrében.

Dorogi, A. (2023). A családi háttér és az eredményességre gyakorolt hatás a magyarországi szakképzésben,

  • In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elméletek és ötletek a módszertani változáshoz, International Research Institute (349-366). ISBN 978-80-89691-78-4

Bicsák, Zs. Á., Kiss, D., Papp, H., Tóth, E., & Ceglédi, T. (2023). „Tiszteljék és becsüljék meg azt a szakmát és azt a tudást, ami az egyetem által elérhető!” – Interjú Brezsnyánszky László Professzor úrral.

Pusztai G., Pallay, K., & Csók, C. (2023). A családi életre nevelés realitásai. Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.

Rosta G. & Pusztai G. (2022). Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.

  • Educatio. 31 (3), 425–444. 10.1556/2063.31.2022.3.6

Bacskai K. & Ceglédi T. (2022). Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak? Reziliens diákok a református oktatási rendszerben.

  • Collegium Doctorum.

Major, E. Bacskai, K., & Engler, Á. (2022). Nevelési értékpreferenciák az állami és egyházi iskolákban.

Hornyák, Á. & Pusztai, G. (2022). Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.

Kocsis, Zs., Markos, V., Fazekas, E.,  & Pusztai, G. (2022). Az önkéntesség mint a szülők iskolai bevonódásának egy formája – szisztematikus szakirodalmi elemzés eredményeinek bemutatása.

Szűcs, T., Kelemen, H., Miklódi-Simon Zs., & Váradi J. (2022). A szülők szerepe gyermekük művészeti nevelésében. A szülői bevonódás hatása a transzgenerációs folyamatban.

  • In: Kovács Klára (szerk.) Értékközvetítés és iskola. Tanulmányok Szabó László Tamás tiszteletére (pp. 54-71.). Debrecen-CHERD.

Hornyák Á., Bacskai K., & Pusztai, G. (2021). Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és az Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben. Az oktatási innovációs gyakorlatok középtávú eredményessége.

Last update: 2024. 09. 23. 10:12