Fényes, H., & Csák, Zs. (2024). Az apák és anyák önkéntessége az iskolában.
- Önkéntes Szemle, 4(3). 35-58. https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2024.3.35-58
Fényes, H., Markos, V., Kocsis, Zs., & Fazekas, E. (2024). A szülők iskolai önkéntes munkája a pedagógusok interpretációjában Magyarország egy hátrányos helyzetű régiójában
- METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 13(1) 28-48.
Kocsis Zs., Rusznák A. (2024). Önkéntes Szemle
Papp, H. (2022). Segítség a pályaválasztás küszöbén: Mentorok az iskolában.
- Y.Z. folyóirat, 2(1), 40–45.
Papp, H., Alter, E., Godó, K., & Ceglédi, T. (2023). A mentor mint iránytű. A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra.
- Pedagógusképzés, 21(49), 59-79. DOI: 10.372005/TEL-hun.20203.3.03
Bodnár, D., Jancsák, Cs., Kiss, D., Papp, H., & Ceglédi, T. (2023). „Olyan kutató vagyok, aki a történetekből szeret tanulni” Interjú Kozma Tamással.
- Kultúra és közösség, 14(5), 83-92. DOI 10.35402/kek.2023.4.18
Godó, K., Ceglédi, T., Godó, I., Alter, E., Papp, H., Horváth, A., & Tóth, E. (2023). Mentorálás a pandémia idején. 2 év tanulságai.
- PedActa, 13(1), 17-30. https://doi.org/10.24193/PedActa.13.1.3
Bacskai, K., Dan, B. A., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E., Ridzig, G., Kiss, D. M., & Pusztai, G. (2023). Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
- Iskolakultúra, 33(9), 3–29. https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.9.3
Csák, Zs. (2024). Az iskoláskorú gyermekes apák otthoni szerepvállalása: Az apák otthoni részvételének dimenziói, formái.
- Educatio, 32(4), 665–676. https://doi.org/10.1556/2063.32.2023.4.9
Biró, B., & Ceglédi, T. (2023). A mesélőszék mint kidolgozott nyelvi kódot fejlesztő eszköz a Step by Step alternatív oktatásban.
- Különleges Bánásmód, 9(2), 83-97. https://doi.org/10.18458/KB.2023.2.83
Csák Z. (2023). Az apák otthoni iskolai bevonódásának típusai egy interjús kutatás tükrében.
- METSZETEK - Társadalomtudományi folyóirat, 12(2), 119–139. https://doi.org/10.18392/metsz/2023/2/7
Csák, Z., & Fényes, H. (2023). Az apák iskolával kapcsolatos bevonódása és az ezt befolyásoló tényezők egy interjús kutatás tükrében.
- Iskolakultúra, 33(8), 19–35. https://doi.org/10.14232/iskkult.2023.8.19
Dorogi, A. (2023). A családi háttér és az eredményességre gyakorolt hatás a magyarországi szakképzésben,
- In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elméletek és ötletek a módszertani változáshoz, International Research Institute (349-366). ISBN 978-80-89691-78-4
Bicsák, Zs. Á., Kiss, D., Papp, H., Tóth, E., & Ceglédi, T. (2023). „Tiszteljék és becsüljék meg azt a szakmát és azt a tudást, ami az egyetem által elérhető!” – Interjú Brezsnyánszky László Professzor úrral.
- Pedagógusképzés, 22(1), 77–93. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.04
Pusztai G., Pallay, K., & Csók, C. (2023). A családi életre nevelés realitásai. Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
- Educatio, 32(3), 503–512. http://doi.org/10.1556/2063.32.2023.3.10
Rosta G. & Pusztai G. (2022). Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.
- Educatio. 31 (3), 425–444. 10.1556/2063.31.2022.3.6
Bacskai K. & Ceglédi T. (2022). Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak? Reziliens diákok a református oktatási rendszerben.
- Collegium Doctorum.
Major, E. Bacskai, K., & Engler, Á. (2022). Nevelési értékpreferenciák az állami és egyházi iskolákban.
- Educatio, 31(3), 479–488. DOI: 10.1556/2063.31.2022.3.9
Hornyák, Á. & Pusztai, G. (2022). Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
- PedActa, 12(1), 27-38. https://doi.org/10.24193/PedActa.12.1.4
Kocsis, Zs., Markos, V., Fazekas, E., & Pusztai, G. (2022). Az önkéntesség mint a szülők iskolai bevonódásának egy formája – szisztematikus szakirodalmi elemzés eredményeinek bemutatása.
- Önkéntes Szemle, 2(4), 57-87. https://doi.org/10.53585/OnkSzem.2022.4.57-87
Szűcs, T., Kelemen, H., Miklódi-Simon Zs., & Váradi J. (2022). A szülők szerepe gyermekük művészeti nevelésében. A szülői bevonódás hatása a transzgenerációs folyamatban.
- In: Kovács Klára (szerk.) Értékközvetítés és iskola. Tanulmányok Szabó László Tamás tiszteletére (pp. 54-71.). Debrecen-CHERD.
Hornyák Á., Bacskai K., & Pusztai, G. (2021). Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és az Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben. Az oktatási innovációs gyakorlatok középtávú eredményessége.
- Magyar Pedagógia, 2021, 3, 237-256. DOI: 10.17670/MPed.2021.3.237