Pusztai, G., Hrabéczy, A., & Csók, C. (2024). A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója. Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
- In Pusztai, G., Engler, Á., Hrabéczy, A., & Bencze, Á. (szerk.). Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban (pp. 161–175). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD).
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., & Pallay, K. (szerk.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak.
- Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Pusztai, G., Ceglédi, T., & Bacskai, K. (2024): A szülő-iskola kapcsolattartás nemzetközi és hazai jógyakorlatainak tapasztalatai.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 7-14). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., & Ceglédi, T. (2024). Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 16-17). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Pusztai, G., Ceglédi, T., & Bacskai, K. (2024). A hazai jógyakorlatokról készült esettanulmányok tanulságai.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 74-76). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Papp, H., & Ceglédi, T. (2024). Távlati célokba ágyazott együttműködés. Anonim Észak-Alföldi általános iskola.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 94-97). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Puskás, M., & Ceglédi, T. (2024). A családért mondott hála. A Néri Szent Fülöp Katolikus Általános Iskola – Fülöp.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 98-101). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Ceglédi, T. (2024). Áldozathibáztatás helyett megértés. Igazgyöngy Alapítvány.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 233-240). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Ceglédi, T., Fekete, D., & Pusztai, G. (2024). Értékek a reziliens pedagógusok életútjaiban.
- In Berghauer-Olasz Emőke, Hutterer Éva, Greba Ildikó és Pallay Katalin (szerk.), Challenges and Effect of Crisis Situations on Education. International Academic Conference. Selected papers (pp. 517-522). Berehove (Ukraine), 30–31 March, 2023. Ferenc Rakoczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education. ISBN 978-617-8143-15-2