MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport Kötetek, könyvek, könyvrészletek

Pusztai, G., Hrabéczy, A., & Csók, C. (2024). A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója. Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.

Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., & Pallay, K. (szerk.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak. 

  • Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Pusztai, G., Ceglédi, T., & Bacskai, K. (2024): A szülő-iskola kapcsolattartás nemzetközi és hazai jógyakorlatainak tapasztalatai. 

  • In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 7-14). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., & Ceglédi, T. (2024). Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez. 

  • In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 16-17). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Pusztai, G., Ceglédi, T., & Bacskai, K. (2024). A hazai jógyakorlatokról készült esettanulmányok tanulságai. 

  • In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 74-76). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Papp, H., & Ceglédi, T. (2024). Távlati célokba ágyazott együttműködés. Anonim Észak-Alföldi általános iskola. 

  • In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 94-97). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Puskás, M., & Ceglédi, T. (2024). A családért mondott hála. A Néri Szent Fülöp Katolikus Általános Iskola – Fülöp. 

  • In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 98-101). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Ceglédi, T. (2024). Áldozathibáztatás helyett megértés. Igazgyöngy Alapítvány. 

  • In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 233-240). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)

Ceglédi, T., Fekete, D., & Pusztai, G. (2024). Értékek a reziliens pedagógusok életútjaiban. 

  • In Berghauer-Olasz Emőke, Hutterer Éva, Greba Ildikó és Pallay Katalin (szerk.), Challenges and Effect of Crisis Situations on Education. International Academic Conference. Selected papers (pp. 517-522). Berehove (Ukraine), 30–31 March, 2023. Ferenc Rakoczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education. ISBN 978-617-8143-15-2
Legutóbbi frissítés: 2024. 09. 20. 10:42