Csók, C., & Pusztai, G. (2025). A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai. In XVII. Pro Scientie Aranyérmesek Konferenciája PSAK 2024 - Tanulmánykötet (P. D. Niklai & A. Jedlovszky-Hajdú, Eds.) (pp. 58-63). Pécs: PRo Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete.
Kocsis, N., & Csók, C. (2025). Nevelőszülők és pedagógusok együttműködése: Út a közös célok felé. In Az oktatás idpszerű narratívumai (Z. Hanák, M.T. Lengyelné, K. Révész-Kiszela, S. Simándi, Z. Szűts, & R. Szűts-Novák, Eds.) (pp. 128-145). Debrecen: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA).
Csók, C. (2025). Iskolai segítő munkatársak hozzájárulása a szülői bevonódás erősítéséhez. In A Család-iskola partnerség szülői nézőpontból (G. Pusztai, Ed.) (pp. 209-221). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD).
Csák, Z., & Fényes, H. (2025). Az apák gyermeknevelési elvei és otthoni bevonódásuk összefüggései. In Z. Hanák, T. Lengyelné Molnár, K. Révész-Kiszela, S. Simándi, Z. Szűts, Szűts-Novák (Eds.) Az oktatás időszerű narratívumai (pp. 317-328). Debrecen: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA).
Csók, C., & Harsányi, G., & Miklódi-Simon, Z. (2025). "Most először érzem, hogy valaki hazavár": Törékeny családi kapcsolatok és sérülékeny életutak a gyermekvédelmi gondoskodás rendszerében. In 50 éve családban - 20 éve családkutatásban: Tanulmányok Engler Ágnes tiszteletére (V. Markos @ Á. Bencze, Eds.) (pp. 105-124). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD).
Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B.A., & Pusztai, G. (2025). A pedagógiai munkát segítő szakemberek lehetőségei a család-iskola partnerség erősítésében. In M. Rébay & T. Vince (Eds.), A bátorító pedagógus: Ünnepi kötet Brezsnyánszky László 80. születésnapjára (pp. 83-104.) CHERD-Hungary
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., & Papp, H. (eds.) (2025). Teachers' and parents' collaboration for students. Pedagógusok és szülők együttmákődése a tanulókért. Az MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport zárókonferenciája. Absztraktkötet. CHERD-Hungary. ISBN 978-615-6012-33-3
Pusztai, G., Hrabéczy, A., & Csók, C. (2024). A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója. Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
- In Pusztai, G., Engler, Á., Hrabéczy, A., & Bencze, Á. (szerk.). Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban (pp. 161–175). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD).
Pusztai, G., Ceglédi, T., Bacskai, K., & Pallay, K. (szerk.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak.
- Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Pusztai, G., Ceglédi, T., & Bacskai, K. (2024): A szülő-iskola kapcsolattartás nemzetközi és hazai jógyakorlatainak tapasztalatai.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 7-14). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Bacskai, K., Hegedűs, G., Pallay, K., Zoller, K., & Ceglédi, T. (2024). Bevezetés a nemzetközi intervenciók, programok fejezethez.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 16-17). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Pusztai, G., Ceglédi, T., & Bacskai, K. (2024). A hazai jógyakorlatokról készült esettanulmányok tanulságai.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 74-76). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Papp, H., & Ceglédi, T. (2024). Távlati célokba ágyazott együttműködés. Anonim Észak-Alföldi általános iskola.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 94-97). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Puskás, M., & Ceglédi, T. (2024). A családért mondott hála. A Néri Szent Fülöp Katolikus Általános Iskola – Fülöp.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 98-101). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Ceglédi, T. (2024). Áldozathibáztatás helyett megértés. Igazgyöngy Alapítvány.
- In Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pallay Katalin (Eds.) (2024). Az iskola-szülő kapcsolattartás gyakorlatai. Intervenciók, programok, gyakorlatok pedagógusoktól pedagógusoknak (pp. 233-240). Debrecen: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD-Hungary). ISBN 978-615-6012-25-8 (Nyomtatott), ISBN 978-615-6012-26-5 (PDF)
Ceglédi, T., Fekete, D., & Pusztai, G. (2024). Értékek a reziliens pedagógusok életútjaiban.
- In Berghauer-Olasz Emőke, Hutterer Éva, Greba Ildikó és Pallay Katalin (szerk.), Challenges and Effect of Crisis Situations on Education. International Academic Conference. Selected papers (pp. 517-522). Berehove (Ukraine), 30–31 March, 2023. Ferenc Rakoczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education. ISBN 978-617-8143-15-2