2020. november 27-én a Kari Tudományos Diákköri Konferencia Neveléstudományi Tagozatán 12 hallgató mutatta be pályamunkáját.
A helyezettek:
I. hely - Győri Krisztina (neveléstudományi MA II. évf.): Learning Alone – a kapcsolati beágyazódás hatása a távolléti oktatás alatt (témavezető: Prof. Dr. Pusztai Gabriella),
II. hely - Kozma Kitti (angol nyelv és kultúra; történelem és állampolgári ismeretek tanára III. évf.): „Az élet egyikünk számára sem könnyű…”: Reziliens életúttal a pedagógus pályán (témavezető: Dr. Ceglédi Tímea),
III. hely - Balogh Jenifer (neveléstudományi MA II. évf.): Hátránykompenzáló programok összehasonlító elemzése a szülők bevonása és mentorálása szempontjából (témavezető: Dr. Ceglédi Tímea),
III. hely - Kiss Dorottya (neveléstudományi MA I. évf.): A zenei fejlesztés hatásai és lehetőségei a tanulási zavarok csökkentésére (témavezető: Dr. Szűcs Tímea).
Prezentációs díjat kapott:
I. hely - Kiss Dorottya: A zenei fejlesztés hatásai és lehetőségei a tanulási zavarok csökkentésére (témavezető: Dr. Szűcs Tímea),
II. hely - Rusznák Anett (neveléstudományi MA I. évf.): Együtt eredményesebbek lehetünk! Az iskola és a szülők kapcsolatának vizsgálata Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei általános iskolákban (témavezető: Kocsis Zsófia).
Az OTDK-n történő szereplés lehetőségét kivívta az eddig felsorolt hallgatók mellett (ABC-sorrendben):
Békési Zsolt (történelem-közösségi művelődés tanára V. évf.): Az e-sport játékosok és gamerek motivációs, valamint társadalmi háttere (témavezető: Dr. habil. Kovács-Nagy Klára),
Gazda Dorottya (magyar-közösségi művelődés tanára III. évf.): Drámapedagógiai módszerek alkalmazásának eredményessége középiskolai tanulók körében (témavezető: Dr. habil. Engler Ágnes),
Horváth Csaba (pedagógia BA III. évf.): A sorozatok hatása a szülő-gyermek kapcsolatra (témavezető: Dr. habil. Engler Ágnes),
Lólé Bianka (neveléstudományi MA I. évf.): Pedagógusok stagnáló jelene és jövője. A pályaelhagyás rizikófaktorai (témavezető: Dr. Ceglédi Tímea),
Nagy Klaudia Rebeka (pedagógia BA III. évf.): A középiskolákban megjelenő bántalmazás aránya és minősége (témavezető: Dr. Kovács Karolina Eszter),
Orgován Vivien (neveléstudományi MA II. évf.): A roma szakkollégiumok hallgatóinak jövőképe (témavezető: Dr. habil. Engler Ágnes),
Sebők Csaba (pedagógia BA III. évf.): Hátrányos helyzetű gyermekek nyelvtanulási lehetőségei – Reziliens nyelvtanulási sikertörténetek (témavezető: Dr. Ceglédi Tímea).
Valamennyi hallgatónak gratulálunk, és sikeres versenyzést kívánunk!
Legutóbbi frissítés:
2023. 06. 08. 13:06