Hazai disszemináció
A kutatási eredményekkel pályáztunk a Köznevelési Tudományos Tanács Pedagógus kutatási pályázatára, s I. és III. díjat nyertünk el, a pályázatok címe:
- Csók Cintia, Pusztai Gabriella: Iskolai segítők hozzájárulása az iskolában folyó pedagógiai munkához
- Hornyák Ágnes: Az adminisztratív terhelés hatása az innovatív tanári magatartásra és ennek összefüggései a tanulói eredményességgel
Kutatáshoz kapcsolódó nyertes ÚNKP témák:
- Biró Barbara (2022) Szülői bevonódás egy magyar ajkú partiumi kisváros Step by Step alternatív osztályaiban
- Hrabéczy Anett (2022) Szülői bevonódás és eredményesség kapcsolata a fogyatékossággal élő hallgatók körében
- Kocsis Nóra (2023) A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás
- Rusznák Anett (2023) A szülői bevonódás vizsgálata az érettségit adó szakképzésben
- Csák Zsolt (2023) Az apák otthoni és iskolai bevonódása és annak hatása a gyermekük iskolai eredményességére
- Bacskai Katinka (2023) Kiemelt figyelmet igénylő diákok otthoni támogatása és az eredményesség összefüggése
- Ceglédi Tímea (2023) Reziliens pedagógusok
Kutatáshoz kapcsolódó nyertes EKÖP témák:
- Bíró Barbara: Azonos kontextus – eltérő nyelvhasználat? 21. századi hátrányos helyzetű településen élő óvodások nyelvhasználata Bernstein nyelvi kód elmélete alapján (Témavezető: Ceglédi Tímea)
- Csák Zsolt: Rejtett erőforrás az iskolai eredményességhez: Az apai bevonódás kvantitatív vizsgálata (Témavezető: Fényes Hajnalka)
Nemzetközi disszemináció
Pályázat révén lehetőséget kaptunk az Educational Leadership Network Europe “Research Corner: Shortage of Educational Staff” nemzetközi webináriumában való bemutatkozásra, két alkalommal szerepeltünk, s megjelentünk az ELNE Journalban:
Szakpolitikai javaslatainkat, melyet Transforming Schools into Learning Communities: Building a Partnership between Educational Partners címmel küldtünk, felhasználták itt.
Díjak
- publikációs díj: 2024 legjobb nevelés- és oktatáskutatási műve 3.hely Pusztai Gabriella, Hrabéczy Anett, Csók Cintia: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója. Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői (A cikk fókusza: Szülői bevonódás mint a felsőoktatási lemorzsolódás „ellenszere”.)
- előadói díj: Csók, C.: A szakmai szocializáció ambivalenciája az iskolapszichológusok és a pedagógiai asszisztensek körében. XXV. Tavaszi Szél Konferencia. Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 2022. május 6-8. (I.helyezés: „Legjobb előadóknak járó díj”)
Legutóbbi frissítés:
2024. 09. 23. 16:59