MTA-DE-CSATOKK Kutatócsoport konferenciaelőadásai

Nemzetközi konferenciaelőadások

  • Cintia Csók, Gabriella Pusztai (2022): School Support Professionals as Educational Partners. “Pedagogical Innovations During a Pandemic. 5th International Conference on Future of Education 2022.” 16th – 17th June 2022, Sri Lanka (online)
  • Baogh, J.; Ceglédi, T. (2022): Roma parents’ voice: Parental involvement and the resilient academic career. “Pedagogical Innovations During a Pandemic. 5th International Conference on Future of Education 2022.” 16th – 17th June 2022, Sri Lanka (online)Kozma, K.; Ceglédi, T.; Dabney-Fekete, I. D. (2022): Possibilities and dangers of Roma teachers’ resilient life path. “Pedagogical Innovations During a Pandemic. 5th International Conference on Future of Education 2022.” 16th – 17th June 2022, Sri Lanka (online)
  • Lánczi Viktória - Fazekas Elek: Intentions for further education among Hungarian youth living in the minority in Transcarpathia. 2022. Május 26-27.,THE INTERNATIONAL STUDENTS CONFERENCE IN SOCIAL SCIENCES - CURRENT ISSUES IN STUDENTS RESEARCH, Nagyvárad
  • Katinka Bacskai, Gabriella Pusztai, Laura Morvai - Religious values and educational norms among Catholic and Protestant teachers in Hungary, 15th ISORECEA conferenceWarsaw, Poland, April 28–30, 2022
  • Krisztina Győri, Gabriella Pusztai. An exploratory research to identify the virtual social capital of higher education students. 2022. Május 26-27.,THE INTERNATIONAL STUDENTS CONFERENCE IN SOCIAL SCIENCES - CURRENT ISSUES IN STUDENTS RESEARCH, Nagyvárad.
  • Pándy Árpád - Bacskai Katinka - Ceglédi Tímea - Pusztai Gabriella: Analyzing interview transcripts using sentiment analysis and topic models. The 9th Internetional Conference on Social Sciences 2022. 15-16 September 2022. A virtual Conference.
  • Beáta Andrea Dan - Karolina Eszter Kovács - Katinka Bacskai - Gabriella Pusztai: The Experiences of Hungarian Minorities Parents of Children with Severe Disability from Romania; ECER, Yerevan, 1st September 2022
  • Kocsis Zsófia, Pusztai Gabriella: THE IMPACT OF PARENT VOLUNTEERING IN SCHOOL. The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022, online)
  • Zsuzsanna Demeter-Karászi, Zsófia Kocsis, Valéria Markos & Gabriella Pusztai: The Impact of School-Based Volunteering on Parental Involvement. Teacher Training in Europe. Challenges, Problems and Solutions. 24 June 2022, Freiburg (online)
  • Zsuzsanna Demeter-Karászi, Zsófia Kocsis and Gabriella Pusztai: Types of religiosity and student work among higher education students in Central and Eastern Europe. INTERNATIONAL CONFERENCE RELIGION BETWEEN GOVERNANCE AND FREEDOMS University of Padova, September 22-23, 2022.

 

Hazai konferenciaelőadások

  • Prof. Dr. Pusztai Gabriella: A pandémiás időszak társadalmi tapasztalatai az oktatás és nevelés világában. Magyar Tudományos Akadémia, "Tudomány és Parlament: együtt a járvány ellen". 2021. november 11.
  • Balogh Jenifer, Lólé Bianka: A családokkal való kapcsolat mint a pályaelhagyás lehetséges rizikófaktora a pályaív egyes szakaszain. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szeged, 2021 november
  • Ceglédi, T., & Bordás, A.:  A reziliens személyes életút kihívásai és kiaknázható erőforrásai a pedagógusok szakmai életútjában. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szeged, 2021 november
  • Ceglédi, Tímea: Önmagunkból táplálkozva tanítani. III. Oktatás határhelyzetben konferencia. Nagyvárad, 2022.
  • Kovács, Karolina Eszter; Dan, Beáta Andrea; Hrabéczy, Anett; Bacskai, Katinka; Pusztai, Gabriella: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei. VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia, Hajdúböszörmény, 2022. 03.18.
  • Csók Cintia (2022): A szakmai szocializáció ambivalenciája az iskolapszichológusok és a pedagógiai asszisztensek körében. XXV. Tavaszi Szél Konferencia, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 2022. május 6-8. (I. helyezés: „legjobb előadóknak járó díj”)
  • Csók Cintia: A várható kereset hatása a hallgatói pályafutásra. Hungarian Conference on Educational Research (HuCER 2022). Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest. (Megjegyzés: az előadásban előtérbe kerül a családi társadalmi tőke, a “parental involvement” a köz- és felsőoktatásban)
  • Szabó Dóra – Győri Krisztina – Lajos Panna (2022): Szisztematikus szakirodalom elemzés a szülői bevonódásról a digitális nevelésben. Hungarian Conference on Educational Research (HuCER 2022). Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest.
  • Biró Barbara: Szülői bevonódás az érmihályfalvi Step by Step alternatív oktatásban. VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia, Hajdúböszörmény, Debreceni Egyetemen Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, 2022.
  • Biró Barbara: Szülői bevonódás egy magyar ajkú partiumi kisváros Step by Step alternatív osztályaiban. Kari Tudományos Diákköri Konferencia (szóbeli előadás- I. helyezés) Debreceni Egyetem, 2022.
  • Biró Barbara: Szülői bevonódás egy magyar ajkú partiumi kisváros Step by Step alternatív osztályaiban. Hit és Értelem Multidiszciplináris Konferencia, Szent László Katolikus Szakkollégium, Debrecen, 2022.
  • Gál Enikő – Fényes Hajnalka – Bacskai Katinka – Pusztai Gabriella: Nemi különbségek a szülői bevonódásban egy Közép-Kelet európai országban végzett kutatás tükrében. 2022. Május 26-27 HUCER konferencia, Budapest.
  • Beáta Dan – Karolina Eszter Kovács – Anett Hrabéczy – Katinka Bacskai – Gabriella Pusztai: Is resilience a trait or a result in parental involvement? Május 26-27 HUCER konferencia, Budapest
  • Pusztai Gabriella - Major Enikő - Szilágyi Edit - Demeter-Karászi Zsuzsa - Csonka Éva - Bencze Ádám: A szülői bevonódás módjának szektorközi összehasonlítása a nemzetközi gyakorlatban. 2022. május 26-27., Budapest, HuCER konferencia
  • Papp Hunor: A mentor mint iránytű: A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státuszú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra, 2022 Május 26-27 HUCER konferencia, Budapest
  • Fónai Mihály - Lánczi Viktória: Mobilitási tendenciák eltérései a különböző képzési területek hallgatói között. 2022. május 26-27., Budapest, HuCER konferencia
  • Csonka Éva:A középiskolai tanárok hatása a végzős diákok pedagógus pályával kapcsolatos motivációira és választására, Babes- Bolyai University: Doktoranduszok konferencia, 2021. december 2-3.
  • Csonka Éva: A középiskolai tanárok hatása a végzős diákok pedagógus pályával kapcsolatos motivációira és választására, Oktatáskutatás új nemzedéke, konferencia, 2022. január 21-23.
  • Csonka Éva: A középiskolai tanárok hatása a végzős diákok pályamotivációjára, Taní- Tani, miskolci konferencia, 2022. 02. 04.
  • Csonka Éva: A középiskolai tanárok hatása a végzős diákok pályamotivációjára,  Lehrer innenbildung in Europa- Herausforderung, Probleman und Lösungen, am 24-25. 6. 2022. in Freiburg.
  • Győri Krisztina - Szabó Dóra - Lajos Panna: Tehetetlen szülők a digitális nevelésben - avagy egy szisztematikus szakirodalmi elemzés eredményei a szülői digitális nevelésről. Oktatáskutatás a 2020-as években, 2022.09.09.
  • Csók Cintia, Pusztai Gabriella (2022): Segítő szakemberek lehetőségei az iskolai egyenlőtlenségek mérséklésében. Magyar Szociológiai Társaság 2022. évi vándorgyűlése: Szociológiai Tudás és Közjó. Miskolci Egyetem, 2022. október 14-15.
  • Szilágyi Edit (2022): Irodalmi szövegek alkalmazása az idegen nyelvi szövegértés fejlesztése során. XIII. Taní-tani konferencia, Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Kar Tanárképző Intézet, 2022. február 4.
  • Pusztai Gabriella - Major Enikő - Szilágyi Edit - Demeter-Karászi Zsuzsa - Csonka Éva - Bencze Ádám (2022): Parental involvement practices - an overview on international practice. The International Students Conference in Social Sciences - Current Issues in Students Research, Nagyvárad, 2022. május 26-27.
  • Szilágyi Edit (2022): Szülői bevonódás és nyelvoktatás. Oktatáskutatás a 2020-as években, 2022.09.09.
Legutóbbi frissítés: 2023. 06. 12. 13:36