Megvédett disszertációk:
- Pedagógiai innovációk (altéma: szülő-iskola kapcsolat) (Hornyák Ágnes, témavezető: Prof. dr. Pusztai Gabriella)
- Autizmus-spektrumzavarral élő gyerekek szüleinek támogató háttere, gondoskodási gyakorlatai és a gondoskodásról alkotott percepció (Nagy Éva, témavezető: Prof. dr. Fónai Mihály)
Folyamatban lévő doktori kutatások:
- Nemi különbségek az oktatásban (benne résztémaként: nemi különbségek az iskolai kapcsolattartásban) (Gál Enikő, témavezető: Dr. habil Fényes Hajnalka)
- Sajátos nevelési igényű hallgatók eredményessége a felsőoktatásban (résztéma: a szülői bevonódás és a tanulmányi előmenetel kapcsolata) (Hrabéczy Anett, témavezető: Prof dr. Pusztai Gabriella)
- Segítő szakemberek a köznevelésben (a család és az iskola kapcsolatának erősítése) (Csók Cintia, témavezető: Prof. dr. Pusztai Gabriella)
- Együttműködő és értékátadó gyermeknevelés a felekezeti iskolákban. A családi és intézményi nevelés összefüggéseinek vizsgálata (Major Enikő, témavezető: Prof. dr. Engler Ágnes)
- Szakképzés, szülők szerepe a szakképzésben (Dorogi Alexandra, témavezető: Dr. Bacskai Katinka)
- Kisebbségi magyar, sajátos nevelési igényű és fogyatékossággal élő gyermeket nevelő családok és a nevelési szervezeti kultúrák viszonya (Dan Beáta Andrea, témavezető: Dr. Kovács Eszter Karolina)
- A középiskolai tanárok hatása a végzős diákok tanári pályával kapcsolatos motivációira és döntéseire (résztéma: tanárok szülői szerepben (is), példa, minta, útmutatás tekintetében) (Csonka Éva, témavezető: Prod. dr. Fónai Mihály)
- A szülői szerepvállalás szerepe a nyelvtanulásban (Szilágyi Edit, témavezető: Prof. dr. Pusztai Gabriella)
- Óvodai idegen nyelv és családi háttér összefüggésének vizsgálata hátrányos helyzetű térségben (Mándoki Réka, témavezető: Dr. Hegedűs Roland)
- A szülő és mentor kapcsolata a Tanítsunk Magyarországért mentorprogramban (Godó Katalin, témavezető: Dr. Ceglédi Tímea)
- Tanárszakos hallgatók professzióképe - szakmai szocializáció a kárpátaljai magyar felsőoktatásban (benne résztémaként: a család-iskola kapcsolattartásra történő felkészítés a képzés során) (Lánczi Viktória, témavezető: Prof. dr. Fónai Mihály)
- A hatékony pedagógusi eszköztár és a szülők szerepe a BTMN tanulók nevelésében (Sávai-Átyin Regina, témavezető: Dr. Bacskai Katinka)
- A szülői elkötelezettség jellemzői a középiskolákban eltérő eredményekkel jellemezhetők (Rusznák Anett, témavezető: Pusztai Gabriella, Kocsis Zsófia)
Legutóbbi frissítés:
2024. 09. 23. 11:08